mamido Archeologická sada dinosaurů v kufříku

139 Kč

Zlevněný produkt mamido Archeologická sada dinosaurů v kufříku od výrobce mamido u nás najdete téměř zadarmo za 139 Kč.

Tato malá archeologická sada v kufříku je skvělým způsobem, jak rozvíjet vášeň mladých objevitelů a uvést je do fascinujícího světa archeologie. Celý soubor byl pečlivě navržen tak, aby dětem poskytl nezapomenutelné zážitky během vykopávek. Sada je balena v praktickém kufříku, dostupném ve dvou barvách: hnědé nebo zelené. Vyrobena z odolného materiálu, aby odolala všem dobrodružstvím během archeologických cest. Má pohodlnou transportní rukojeť, umožňující snadné přenášení sady. Mladý archeolog je vybaven sadou nástrojů nezbytných pro provádění vykopávek. Součástí setu jsou: Kultivátor pro jemné vykopávání a odstraňování vrstev země, lopatka ideální pro větší vykopávkové práce, kartáček k preciznímu čištění a odhalování nálezů, jemný štětec umožňující pečlivé čištění a odhalování detailů zkamenělin bez rizika poškození. Zkameněliny: Sada obsahuje fascinující zkamenělinu, která může být považována za centrální bod vykopávek. Děti ji mohou objevovat s použitím nástrojů a zároveň se učit o pravěku. K tomu, aby inspirovaly děti k vytváření vlastních příběhů, obsahuje sada miniaturního dinosaura a palmu. Díky těmto dodatečným prvkům mohou mladí archeologové reprodukovat scény z pravěkých dob a rozvíjet svou kreativitu. Sada nejen poskytuje zábavu, ale také vzdělává děti o historii, geologii a práci archeologa. Podněcuje logické myšlení a zároveň rozvíjí pozorovací dovednosti.   Sada obsahuje: - palmu - dinosaura - sadu nástrojů - zkameněliny - kufřík Ve sběrném obalu je 8 kusů, uveďte prosím barvu kufříku, jinak bude barva kufříku vybrána náhodně. Má certifikát CE, je také v souladu s normou EN71. Hračka je určena pro děti starší 3 let.
Věk 3+